BAZE PODATAKA

inmediasres2024br25 inmediasres2024br25

 

IN MEDIAS RES
časopis filozofije medija

 

Izdavač časopisa:
Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja (Zagreb)

 

Adresa: Petrovogorska 18, 10000 Zagreb

 

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

GODINA 13 (2024) broj 25

 


Creative Commons licenca
Časopis je otvorenog pristupa, a ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.

 

 

ISSN 1848-6304

UDK 316.774:1

Vol 13, br. 25, 2024.

Sadržaj

 

Amela Delić Aščić, Zarfa Hrnjić Kuduzović i Amira Banjić: Solution-oriented Journalism: Attitudes of Journalism Students and the Representation of solutions in the reporting of Web Portals on Young People
 
Novinarstvo usmjereno na rješenja: stavovi studenata novinarstva i predstavljanje rješenja u izvještavanju web portala o mladima
Paula Čatipović: The Role of Emotions in the Dissemination of Populism and fake News Phenomena
 
Uloga emocija u širenju populizma i fenomena lažnih vijesti
Darko Kovačić: Refrakcija religije u mediju psihoanalize (crtice uz credo ericha fromma)
 
Refraction of Religion in the Medium of Psychoanalysis (Hyphens with the Credo of Erich Fromm)
Fulvio Šuran: Kazalište ega: između perspektivizma i relativizma
 
The Theater of the Self: Between Perspectivism and Relativism
Suzana Marjanić: Handelmanovi modeli i zrcala javnih događaja ili Sinjska alka kao primjer zrcala-prezentacije; Malbašin modo epico
 
Handelman’s Models and Mirrors of Public events or Sinjska Alka as an example of a Mirror-presentation; Malbaša’s Modo Epico
Ivana Marasović Šušnjara, Maja Vejić i Julija Vejić: Očuvanje zdravlja – „interferencija“ konstruktivna ili destruktivna
 
Preservation of Health - constructive or destructive „Interference
Krešimir Katušić: Inteligentno prevladavanje stanja / Svijest o jedinstvu
 
Intelligent Overcoming Conditions / Unity Awareness
Livia Pavletić: Gesamtkunstwerk i multimedija – između auratskog i tehničkog
 
Gesamtkunstwerk and Multimedia – between the Auratic and the Technical